Wednesday, January 7, 2015

Merry Orthodox Christmas!

Merry Christmas!
orig. watercolour 5x7in approx.


How great to send Christmas wishes via a beautifully decorated vintage 1969 Golden Falcon camper!
My ancestors were living in Ukraine until they had to flee under Stalin during the great Purge.
So, today I am sending Merry Christmas wishes to all my Orthodox Christian friends!
I so enjoyed this camper set-up and the white snow scene, it made me smile all the way through painting! I hope it will bring you joy also!

And if you'd like to 'share' it or 'pin' any or all of my paintings on your walls and boards- I'd feel very honoured;-)
Thank you and see you tomorrow!                                                     Simone


Wie toll, wenn ich meine Weihnachtsgruesse mit diesem wunderschön dekorierten 1969 Golden Falcon Camper verschicken darf! Meine Vorfahren lebten in der Ukraine bis sie unter Stalin fliehen mussten...
Und so wünsche ich 'Frohe Weihnachten' allen meinen Orthodoxgläubigen Freunden!
           Das heutige Bild hat mir so viel Freude beim malen bereitet, ich glaube ich lächelte die ganze Zeit während dem malen! Ich hoffe es bringt dir etwas von meiner Freude!

Und falls du meine Bilder auf deiner Social Network Seite oder Pinboard weitergeben möchtest würde ich mich mich sehr geehrt fühlen;-)
Vielen Dank und bis morgen wieder!                                               Simone

No comments:

Post a Comment