Sunday, January 25, 2015

German 1972 Tabbert Wohnwagen


German 1972 Tabbert #1
orig. watercolour 5x7
sold

Wohoo, here we go: I've been sooo itching to paint a Euro-Camper again- and today's the day;-)
May I introduce: a G-E-R-M-A-N 1972 Tabbert Camper!! (Can you see I'm yearning for a good visit to my dear ole German home country). I've been basically harassing the poor owner for info on it and bless her heart, she went and took pics of all the plaques and decals on it! It was imported by a serviceman who was stationed in Germany.
Sorry for the late post- went out tonight with hubby and good friends before finishing this painting;-)
Happy Lord's Day everyone- don't forget to rest!                                               Simone


German 1972 Tabbert #2
orig. watercolour 4x6in
sold
Juhuu, hier nun endlich: ich wollte schon seit längerem wieder einen europäischen Wohnwagen malen und heute ist nun der Tag gekommen. Darf ich vorstellen: ein DEUTSCHER 1972 Tabbert aus Bad Kissingen! (Kann man sehen, dass ich überreif bin fuer einen Besuch in meinem Heimatland?).
Ich habe die jetzige kanadische Besitzerin dieses Tabberts angeschrieben fuer mehr Info und ganz lieb ist sie sogar gegangen und hat sämtliche Plaketten und Aufkleber fotografiert! Der Wohnwagen wurde importiert von einem stationierten Soldaten.
Sorry fuer den spaeten Blogeintrag heute- ich war aus mit meinem Schatzi und guten Freunden, drum heute etwas später dran mit bloggen;-). Einen schönen 'Tag des Herrn' euch allen, vergesst nicht, euch eine 'Verschnaufpause' zu gönnen bevor die neue Woche anfängt! Alles Liebe,                                                                              Simone




2 comments: